2014. január 26., vasárnap

Első díj!

Köszönöm a díjat Evans Cherry-nek!
Szabályok!
-Írj magadról 11 dolgot!
-Válaszolj a kérdésekre!
-Tegyél fel 11 kérdést!
-Küld tovább 6 embernek!


11 dolog rólam!

1. Szeretem az állatokat,főképpen a kutyákat.
2. Nappal csak akkor tudok aludni,ha beteg vagyok.
3. Nem azért szeretem a Forma 1-et mert helyes pasik a pilóták!
4. Nehezen bízok meg az emberekben
5. Szeretek énekelni ha egyedül vagyok.
6. Ha szomorú vagyok akkor zenét hallgatok,hogy jobb kedvem legyen.
7. Van egy keverék kiskutyám.
8. Egy nap 2 könyvet olvasok ki.
9. Utálok rendet tenni.
10. Nem szeretem,ha megmondják mint,hogyan tegyek.
11. Szeretek 


11 válasz:

1. Melyik életed legszebb pillanata?
-Szerintem az,mikor apa megengedte,hogy legyen egy kiskutyám.
2. Mire vagy a legbüszkébb?
-Sok mindenre büszke vagyok.De talán a legjobb barátnőmre vagyok a legbüszkébb.
3. Hiszel a nagybetűs szerelemben?
-Igen,hiszek benne.
4. Mit teszel meg annak érdekében,hogy valóra váljanak az álmaid?
-Minden nap próbálom az álmom egy kis részét megvalósítani.
5. Melyik volt a legőrültebb dolog,amit eddig megtettél?
-Az amikor kiálltam az egész család elé és elénekeltem a kedvenc francia dalomat.
6. Melyik dal jellemez téged a legjobban?
-Szerintem engem egy dal sem tud pontosan jellemezni.
7. Hiszel abban,hogy van élet a halál után?
-Én hiszek benne.
8. Milyen könyveket szeretsz olvasni?
-Olyanokat amik viccesek,rejtélyesek,kalandosak,de ugyan akkor van bennük egy csöppnyi szerelem is.
9. Mit jelent számodra az írás?
-Az életet.Ha nem írhatnám ki magamból az érzéseimet,akkor nem is tudom mi lenne velem.Kiskorom óta írok történeteket de csak nemrég volt bátorságom ahhoz,hogy ezt megosszam a többiekkel is.
10. Ki a kedvenc karaktered a blogodban?
-Nincs kedvencem.Mindegyik karakteremet ugyan úgy szeretem.
11. Van kabalád?
-Egy nyaklánc amin egy szív alakú medál van.Nekem ez a kabalám.

11 kérdés:
1.Ki/Kik a kedvenc Forma 1-es pilótád/pilótáid?
2.Melyik a kedvenc csapatod?
3.Szerinted léteznek véletlenek?
4.Mióta írsz történetet?
5.Olvasod a blogom?
6.Van házi állatod?
7.Szeretsz sportolni?
8.Szereted a Cobra11-et?
9.Milyen zenéket szeretsz?
10.Milyen filmeket szoktál nézni?
11.Szereted a csokit?

Akiknek tovább küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése